Ekonomisk förvaltning

Den ekonomiska förvaltningen sköts av Frubo AB, i samarbete med styrelsen.  Om ni har frågor kring den ekonomiska förvaltningen så kontakta styrelsen via e-post på styrelsen@nardingen2.se, eller via kontaktformuläret.

Teknisk förvaltning

Den tekniska förvaltningen sköts av Valvet AB.De ronderar våra hus varannan fredag. Har ni något fel att anmäla som rör hela föreningen, dvs. de allmänna utrymmena, byggnadernas utsida eller gemensamma installationer så kan ni höra av er till styrelsen via e-post på styrelsen@nardingen2.se eller via kontaktformuläret under ”Kontakt” i menyn, så tar de med sig frågan till Valvet AB.

De kan även hjälpa till med att utföra arbeten i lägenheterna. Kontaktuppgifter till dem finns i portarna och kostnaden står man för själv. Om det uppstår ett problem och ni är osäkra över om det är ni eller föreningen som ska stå för kostnaden, hör av er till oss först. Vi rekommenderar er att be att få kostnadsförslag från Valvet innan de kommer ut.

Underhåll av utemiljön

Vår bostadsrättsförening anlitar Parkservice Stockholm AB för underhållet av vår utemiljö. I detta ingår allt från gräsklippning till snöskottning och sandning. Parkservices skötsel sker enligt avtalade rutiner. För mer information kontakta styrelsen på ovan angiven adress.